Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

Wnioski o świadczenie „Dobry Start” na nowy okres zasiłkowy.

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kluczewsku informuje, że począwszy od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według obowiązujących przepisów wnioski o świadczenie będzie można składać tylko drogą elektroniczną (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), natomiast wypłata świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

W celu uzyskania pomocy w złożeniu wniosków drogą elektroniczną, dla mieszkańców naszej Gminy dotychczas składających wnioski w formie papierowej, został zorganizowany dyżur pracowników ZUS w Urzędzie Gminy w Kluczewsku - Sala posiedzeń w dniu 13 lipca 2021r. w godzinach od 8.30 do 11.30 , w trakcie którego będzie można uzyskać pomoc w złożeniu wniosku o świadczenie „Dobry Start”.

Na spotkanie należy zabrać:

 

- dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. paszport,

  • - telefon komórkowy,
  • - adres e-mail,
  • - numer rachunku bankowego, na który zostanie przekazane świadczenie,
  • - nazwę i adres szkoły do której będą uczęszczały dzieci.

BIP

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

adres: /gopskluczewsko/skrytka

mpips-logo220

Wydział Polityki Społecznej

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

Gmina Kluczewsko

Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie

Wrota Świętokrzyskie

KartaDużejRodziny

Aktualnie odzwiedza nas

Odwiedza nas 10 gości oraz 0 użytkowników.